Β. ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΤΟ ΦΑΣΜΑ ΑΥΤΙΣΜΟΥ εξετάζονται: i) γραπτά σε ξεχωριστή αίθουσα με δυνατότητα παράτασης χρόνου εξέτασης ή ii) προφορικά, απαιτείται αξιολογική έκθεση/απόφαση από (ΚΕΔΑΣΥ), με την επιφύλαξη της ανωτέρω εντός του πλαισίου επισήμανσης, αναγράφεται ακριβώς η ανωτέρω δυσκολία του...
Παράγραφος 8: Ως υποψήφιοι/ες με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ορίζονται οι μαθητές/τριες που αναφέρονται στο άρθρο 3 του ν. 3699/2008 (Α’ 199) και υπάγονται σε μία από τις παρακάτω δυο ομάδες: ΟΜΑΔΑ Α i) είναι τυφλοί, σύμφωνα με...
4. Το άρθρο 26 αντικαθίσταται ως εξής: «Άρθρο 26 Εξέταση ατόμων με ειδικές ανάγκες – Ειδικά Εξεταστικά Κέντρα…
Παράγραφος 3. Αρμοδιότητες ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. αη) ….εύλογες προσαρμογές για την απρόσκοπτη συμμετοχή στις ενδοσχολικές, προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και στις μεταγυμνασιακές και μεταλυκειακές σπουδές… αθ) ….για τις εισαγωγικές πανελλαδικές εξετάσεις, αντικατάσταση των γραπτών δοκιμασιών με...
Άρθρο 14 Εξέταση των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες β) Οι υποψήφιοι/-ες με φάσμα αυτισμού εξετάζονται i) γραπτά ή ii) προφορικά. Για τις περιπτώσεις αυτές απαιτείται γνωμάτευση από τα Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) ή...
Άρθρο 1: Υποψήφιοι με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Γ) Οι υποψήφιοι με φάσμα αυτισμού εξετάζονται: i) γραπτά ή ii) προφορικά. Άρθρο 3: Ορισμός Επιτροπών Εξέτασης και Διαδικασία εξέτασης Άρθρο 4 «Οι αιτήσεις και οι σχετικές αξιολογικές εκθέσεις, αποφάσεις,...