ΥΑ 134960_Δ3_2021_ΦΕΚ 5009_Β_27-10-2021 Ενιαίος κανονισμός λειτουργίας των Σχολικών Δικτύων Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (Σ.Δ.Ε.Υ.) και των Επιτροπών Διεπιστημονικής Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ.) των σχολικών μονάδων της γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης και καθορισμός των ιδιαίτερων καθηκόντων των μελών αυτών.

ΥΑ 134960_Δ3_2021_ΦΕΚ 5009_Β_27-10-2021 Ενιαίος κανονισμός λειτουργίας των Σχολικών Δικτύων Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (Σ.Δ.Ε.Υ.) και των Επιτροπών Διεπιστημονικής Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ.) των σχολικών μονάδων της γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης και καθορισμός των ιδιαίτερων καθηκόντων των μελών αυτών.

Άρθρο 3 Αρμοδιότητες Ε.Δ.Υ παρ. ια. Εισηγείται και παραπέμπει στο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., μαθητές που συνεχίζουν, παρά την υποστήριξη στο σχολείο τους, να έχουν δυσκολίες μάθησης ή συμπεριφοράς ή ένταξης στο σχολικό περιβάλλον, σύμφωνα με τις παρ. 7 και 8 του άρθρου 11 και τις παρ. 7 και 8 του άρθρου 17 του ν. 4823/2021 (Α’ 136). Για την παραπομπή απαιτείται πράξη με την τεκμηριωμένη εισήγηση του συλλόγου των διδασκόντων. Στην περιγραφική έκθεση βεβαιώνεται ότι έγιναν όλες οι αναγκαίες υποστηρικτικές παρεμβάσεις από τη σχολική μονάδα του μαθητή και την Ε.Δ.Υ. σε συνεργασία με τους γονείς ή κηδεμόνες και προσαρτάται η δήλωση συναίνεσης των γονέων ή κηδεμόνων για την αξιολόγηση και την έκδοση σχετικής αξιολογικής έκθεσης από το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. καθώς και έκθεση των μελών των σχετικών ειδικοτήτων της Ε.Δ.Υ. ως προς το εκπαιδευτικό, κοινωνικό και ψυχολογικό προφίλ του μαθητή και τους τομείς περαιτέρω διερεύνησης και αξιολόγησης.

Άρθρο 10 Πρωτόκολλο Συνεργασίας και Επικοινωνίας με τους γονείς ή κηδεμόνες παρ. ε. Τη δήλωση συναίνεσης των γονέων ή κηδεμόνων για τη διενέργεια διεπιστημονικής εκπαιδευτικής αξιολόγησης από τα μέλη της Ε.Δ.Υ. και τη διαμόρφωση εξατομικευμένου προγράμματος εκπαίδευσης και διεπιστημονικής υποστήριξης του μαθητή με σαφή και αναλυτική περιγραφή των όρων και των διαδικασιών που αυτή περιλαμβάνει.

 

Κατεβάστε το συνημμένο έγγραφο εδώ:

PDF – ΥΑ 134960_Δ3_2021_ΦΕΚ 5009/Β/27-10-2021

 

 

 

Κοινοποίηση του άρθρου