ΣΥΓΚΛΗΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Α 8252_23-ΓΠ_ΦΕΚ 2431_β_12-4-2023 Προσαρμογές για τις εξετάσεις φοιτητών και φοιτητριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

ΣΥΓΚΛΗΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Α 8252_23-ΓΠ_ΦΕΚ 2431_β_12-4-2023 Προσαρμογές για τις εξετάσεις φοιτητών και φοιτητριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Τρόποι εξέτασης Γραπτά, Προφορικά – για ΦμεΑ που αντιμετωπίζουν εμπόδια στην ανάγνωση και τη γραφή, με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες Προφορικά και γραπτά (Μεικτός τρόπος εξέτασης) – Ο μεικτός τρόπος εξέτασης προτείνεται για φοιτητές που αντιμετωπίζουν εμπόδια στην πρόσβασή τους στην ανάγνωση και γραφή και αξιολογούνται μέσα από την προφορική τους επίδοση. Έχουν χρόνο για να προετοιμαστούν και να κρατήσουν σημειώσεις. – Η προφορική εξέταση διενεργείται την ίδια μέρα με τη γραπτή εξέταση των υπολοίπων φοιτητών/τριών και στα ίδια θέματα. Σε περίπτωση που η προφορική εξέταση δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί την ίδια μέρα, τότε αναρτάται νέα ημέρα και ώρα εξέτασης σε διαφορετικά θέματα Θέματα – Τα θέματα των εξετάσεων ανεξάρτητα από τον τρόπο εξέτασης διατυπώνονται και προφορικά και γραπτά. – Τα θέματα/ερωτήματα μπορεί να περιλαμβάνουν ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, θέματα σύντομης ανά[1]πτυξης, ασκήσεις συμπλήρωσης κενών, 1. Ατομική εξέταση ή ξεχωριστός/ήσυχος χώρος Η προφορική εξέταση γίνεται πάντα σε ήσυχο χώρο (π.χ. γραφείο, αίθουσα). Σε κάποιες περιπτώσεις ΦμεΑ προτείνεται η γραπτή εξέταση να πραγματοποιηθεί ατομικά σε ξεχωριστό και ήσυχο χωρίς διασπαστικούς παράγοντες χώρο, Διάρκεια εξέτασης Σε κάποιες περιπτώσεις παρέχεται η δυνατότητα για επέκταση χρόνου μέχρι 30 λεπτά επιπλέον, 1. Σύντομα διαλείμματα Σε κάποιες περιπτώσεις, φοιτητές/τριες με χρόνια προβλήματα υγείας μπορεί να χρειαστούν ένα σύντο[1]μο διάλειμμα (π.χ. για τη λήψη φαρμακευτικής αγωγής, επίσκεψη στην τουαλέτα)

 

Κατεβάστε το συνημμένο έγγραφο  εδώ:

PDF – ΦΕΚ-Νέου-Κανονισμού-Διδακτορικών-Σπουδών

Κοινοποίηση του άρθρου