Άρθρο 14: Εξέταση των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. (ΥΑ Φ.153/79899/Α5 ΦΕΚ 1904/Β/2019)

Άρθρο 14: Εξέταση των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. (ΥΑ Φ.153/79899/Α5 ΦΕΚ 1904/Β/2019)

Άρθρο 14

Εξέταση των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

 

β) Οι υποψήφιοι/-ες με φάσμα αυτισμού εξετάζονται i) γραπτά ή ii) προφορικά. Για τις περιπτώσεις αυτές απαιτείται γνωμάτευση από τα Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) ή τα ΚΕΔΔΥ ή τα Κοινοτικά Κέντρα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων ή τα Ιατροπαιδαγωγικά κέντρα (ΙΠΔ) άλλων Υπουργείων στην οποία θα αναγράφεται η ειδική μαθησιακή δυσκολία του/της υποψήφιου/-ας, ο προφορικός ή ο γραπτός τρόπος εξέτασης. Εφόσον εισηγηθούν τον προφορικό τρόπο εξέτασης οι υποψήφιοι/ες εξετάζονται μόνο προφορικά. Η σχετική αίτηση υποβάλλεται στο Λύκειό τους συνοδευόμενη από τη γνωμάτευση των αναφερομένων Κέντρων.

 

Κατεβάστε το συνημμένο έγγραφο εδώ:

PDF – ΑΡΘΡΟ 14 ΥΑ Φ.153/79899/Α5/2019

 

 

Κοινοποίηση του άρθρου