Φ.251_42697 _Α5_13-4-2022 Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, βάσει του Ν.3699/2008, στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ έτους 2022, για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Φ.251_42697 _Α5_13-4-2022 Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, βάσει του Ν.3699/2008, στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ έτους 2022, για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Β. ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΤΟ ΦΑΣΜΑ ΑΥΤΙΣΜΟΥ εξετάζονται: i) γραπτά σε ξεχωριστή αίθουσα με δυνατότητα παράτασης χρόνου εξέτασης ή ii) προφορικά, απαιτείται αξιολογική έκθεση/απόφαση από (ΚΕΔΑΣΥ), με την επιφύλαξη της ανωτέρω εντός του πλαισίου επισήμανσης, αναγράφεται ακριβώς η ανωτέρω δυσκολία του υποψηφίου, ο προφορικός ή ο γραπτός τρόπος εξέτασης και ο χρόνος επαναξιολόγησής του. Η σχετική αίτηση υποβάλλεται στο Λύκειο συνοδευόμενη από την αξιολογική έκθεση/απόφαση έως και 5 Μαΐου 2022, ΠΑΡ. 5. α) Όσοι υποψήφιοι με αναπηρία ή με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες θα εξετασθούν στις πανελλαδικές εξετάσεις 2022 προφορικά, η εξέτασή τους θα γίνει μόνο στα Βαθμολογικά Κέντρα ή στα Ειδικά Εξεταστικά Κέντρα.

 

 

Κατεβάστε το συνημμένο έγγραφο εδώ:

 

PDF – Φ.251_42697 _Α5_13-4-2022

Κοινοποίηση του άρθρου